Офіційний дистриб’ютор

Офіційний дистриб’ютор металодетекторів Garrett на території України – ТОВ “Діджитал енд Аналог Системс”, “DAS”

Звертаємо Вашу увагу, що з вересня 2009 року всі металодетектори, які офіційно ввозяться на територію України, маркуються голографічними наклейками наступного зразка:

garantiya-9939239

Наявність на блоці управління металодетектора подібної наклейки в комплекті з гарантійним талоном з печаткою нашої фірми є гарантією того, що придбаний Вами детектор є офіційним і на нього поширюються гарантійні зобов’язання виробника детектора.

Сертифікат виробника

Виробник підтверджує, що компанія DAS є офіційним дистриб’ютором Garrett на території України та уповноважена виконувати імпорт, продаж та обслуговування металошукачів.

garantiya-2858577

Переваги придбання офіційного приладу:

  • Висока якість обслуговування, підтверджена сертифікатом виробника;
  • Офіційний сервісний центр здійснює швидкий ремонт (2-14 днів) без необхідності відправки виробнику;
  • Термін гарантії – до 2 років;
  • Доступ до бази запчастин та аксесуарів. Понад 200 найменувань на складі;
  • Обов’язкова комплектація українською інструкцією;
  • Всі поставки в Україну ведуться безпосередньо зі складу виробника, що гарантує свіжість приладу;

Чому ми не радимо купувати неофіційний (сірий) прилад:

  • Так звана Гарантія виробника передбачає відсилання на ремонт безпосередньо на завод, за кордон, з терміном ремонту до 2 місяців;
  • При отриманні приладу з-за кордону є ризик сплати мит або втрати приладу;
  • Є ризик отримання не нового (відновленого) приладу – корпус та зовнішні елементи можуть бути нові, а внутрішня електроніка – відновлені частини після ремонту, продані з уцінкою (поширена практика у США);
  • Неякісне обслуговування з боку приватних осіб, які виконують ввезення приладів поштою чи контрабандою;
  • Приватні особи, які займаються контрабандою, можуть переслідуватись силовими відомствами та побічно «вплутати» покупця;
  • Відсутність доступу до запасних частин та аксесуарів.

Сервісний центр

Наш сервісний центр має всі технічні можливості та фахівці для швидкого обслуговування та ремонту. На складі постійно в наявності більше 200 найменувань запчастин та аксесуарів для металошукачів.

м. Київ, вул.Олеся Гончара 79, оф.3 (при вході одночасно натиснути на кнопки 369)

Понеділок — п’ятниця з 8:00 до 15:00
Зверніть увагу: якщо ви плануєте відвідати “СЦ Garrett Україна” з 15:00 до 16:00, то свій візит краще узгодити.

✆ (044)486-93-28
✆ (044)484-44-99
✆ (068)490-67-34
✆ (075)490-67-34


DAS забезпечує повну гарантійну підтримку офіційних пристроїв

  • Ґрунтові металошукачі Garrett – 2 роки
  • Підводні металошукачі Garrett – 1 рік
  • Котушки для Garrett – 1 рік

Зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації металошукача!


Котушки сторонніх виробників

Зверніться до офіційного дилера для отримання рекомендації щодо вибору котушки.


У безкоштовному сервісному обслуговуванні може бути відмовлено у таких випадках:

  • Відсутність оригіналу гарантійного талону;
  • Порушення пломб, стікерів, наклейок, за наявності слідів переклеювання та перемаркування;
  • При значному механічному зносі;
  • Ушкодження, спричинені падіннями, ударами та іншими зовнішніми впливами;
  • Самостійне внесення змін до схем чи конструктиву приладу;
  • Наявність усередині сторонніх предметів, рідин, комах;
  • Внесення змін до конструкції виробу;
  • Наявність ізоляції або її слідів на кабелі котушки;
  • Пошкодження, спричинені неправильною експлуатацією (не відповідно до інструкції з експлуатації, не своєчасна заміна витратних матеріалів).

На що слід звернути увагу при зверненні до сервісного центру:

  • Прилад має бути очищений від землі та інших забруднень. В іншому випадку представник сервісного центру має право відмовити Вам у наданні безкоштовних послуг.
  • За відсутності конкретних претензій, сервісний центр за якість ремонту відповідальності не несе.
  • Несправності загального характеру: “не працює”, “глючить” не приймаються.